Hemfärd

Hemförd till Nantes alltså, inte till Sverige. Jag håller på att packa ihop mina kläder som jag har haft med mig just nu. Det har gått ganska bra idag, med N då. Isabella, den tyska au pairen som jag delade rum med, och kusinerna åkte hem idag.
Imorgon blir det städning av "mitt" rum, sängarna ska bytas lakan och badrummet ska städas. Det är mina uppgifter för imorgon. Sedan åker vi tillbaka till Nantes vid lunchtid. Minst två och en halv timme i bil, inte det roligaste men jag får komma tillbaka till mitt rum i Nantes och alla mina saker - och min dator! Har saknat den haha. Jag tog nämligen bara med mig iphonen hit, varför dator?
På kvällen ska jag kanske träffa ytterligare en tysk au pair, får se om jag är ledig. Annars blir det bildbomb!


Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR