Onsdag

Helt galet hur bra dagen har varit! Började jobba klockan åtta med att läsa böcker och leka i N's rum. Runt tio tog vi spårvagnen till bokaffären och lyssnade på sagostund där. Hemma förberedde jag lunchen och vi åt pasta med skinka och ost, höhö. N sov sedan siesta och jag såg på Svenska Hollywoodfruar. 
När han hade vaknat cirka 2-3 timmar senare fixade vi oss och åkte sedan spårvagn till Machines des îles. N åkte karusellen två gång och jag åkte med bredvid. Vi spelade lite basket och lekte på lekplatsen innan vi tog spårvagnen hem. Där blev det bad och allt var precis färdigt kvart i sju när min värdmamma kom hem! Helt sjukt hur bra dagen var. Han grät endast en gång, minimalt, och det var när pappan åkte till jobbet. Kändes så himla bra idag verkligen.
Efter middagen gick jag en 40 minuters powerwalk i områdena här. Det är verkligen superfint, lugna kvarter med jättefina och stora hus. Planen var att skypa efter men det blev en annan dag tyvärr...
Nu ska jag sova, alarm på 7.30 imorgon, två dagar kvar och sedan helg och då är jag L E D I G i två dagar, wonderful!
 

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR