Tisdag

Idag jobbade jag mellan 8.30-19.00. Hade dock två timmars "rast" när N sov siesta. Dagen började med frukost och sedan en del lek i hans rum innan påklädnad och tandborstning som gick helt problemfritt! Vi läste böcker och sjöng sånger innan vi tittade lite på "Bilar 2". Jag fixade lunch vilket N tyvärr inte tyckte så mycket om. Sedan blev det siesta och jag diskade och ordnade lite innan jag såg "Hamilton - i nationens intresse". 
Efter siestan lekte vi i trädgården och därefter badade N. Så det var min dag i stora drag. Imorgon ska vi till lokala bokaffären på sagostund och sedan till Machines des îles. "Hittade" också en tysk au pair som bor i Nantes och en från Sverige som kommer i mitten av september, kul!

Jag har precis skypat en timme med Clara (kompis). Alltid lika roligt att skypa på svenska och verkligen speciellt med någon som var länge sedan (två veckor) man pratade med 
Nu ska jag se klart Hamilton och sedan sova, är så trött!

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR