19 dagar

Tidsinställt: I fredags var det tre veckor, idag är det bara 19 dagar till jag flyger hem från Frankrike. Jag längtar. Det är inte så konstigt, jag har inte varit hemma på nästan 4 ½ månad när jag kommer hem. Jag längtar till att träffa min familj och vänner. Jag ser så fram emot att fira jul med familjen. De 6 dagar som jag kommer spendera på Gotland kommer vara fullspäckande, skojar inte. Men det ska bli så rolig, att komma hem, att bara vara hemma. Att alla kommer prata svenska när jag är på Arlanda kommer vara så himla konstigt! Jag kommer inte kunna prata svenska utan att någon förstår. Jag kommer kunna köpa svenska tidningar som Aftonbladet och DN. Men jag ser dock fram emot att komma tillbaka hit, det är så så så bra här så. Men jag vill bara hem för att pausa. Hem.

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR