Bilder från Paris 1/12, del 2

Bilder från att vi lämnade Versailles tågstation till Place des Vosges.

Ja tågstationen Versailles-Chantiers var ju inte den finaste direkt (;
Äntligen framme på hotellet, Hotel du Commerce. Sara och Rike!
Haha fint vykort. Rolig historia bakom kortet, Sara visade mig bilden, vi skrattade och jag fotade. Mannen som ägde försäljningsstället började skrika på franska att vi inte fick ta kort och började sedan svära och följa efter oss. Han skrek något i stil med "det är så här det blir med dagens generation. Fan ta Facebook!" Vad kom Facebook in i bilden?? Jag behöll bilden. Om han bara sagt; "ursäkta, ta inte kort tack" så hade jag tagit bort bilden men när han till och med följde efter oss, nej då behöll jag bilden.
Notre-Dame.
Sara :]
Haha jag och Sara
Notre Dame igen.
Överallt i souveniraffärerna såldes tröjor med "Ibrahimovic" på. Nästan att jag köpte :]
Okej man kan inte förneka att Paris är väldigt vackert.
I Marais-kvarteren, en del av judiska Paris.
Dax för Shawarma och falafel! Besök Rue des Rosiers, fullt med bra matställen om man gillar falafel, shawarma och sånt.
Johanna!
Rike på Place des Vosges.

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR