Bilder från Paris 2/12, del 2

Bilder från att vi tog bussen från Louvren, för att åka till Montmatre, till besöket vid Sacre-Couer.

På bussen till Montmatre, jag och Rike. Man kan se hur trött och sjuk jag är...
Utsikten!!Sånt solsken det var!
I Montmatre, vid konstnärstorget. Samma nedan.
Julmarknad där varm choklad (se nedan) och handmålad oljemålning köptes.
Haha så kul. Vi gick fel väg och kom sedan fram till detta staket. Jag och Sara, hurtiga svenskar, sa att det bara var att hoppa över. På andra sidan staketet och bakom bilden så var det en trappa full med folk som gick upp och ned. "Det blir kul det här! Ni kommer komma ihåg det här för resten av era liv!" försökte vi med. Jag hoppade sedan över staketet, tog ett kort och sedan följde de efter. Så kul i ögonblicket.
Kolla utsikten, om ni åker till Paris - åk till Montmatre och kolla utsikten. Turistigt ställe men härligt, så härligt.
Sacre-Couer.
Gratis musik underhållning, något vi uppskattade. Dock inte försäljarna som väldigt gärna ville sälja Heineken öl på flaska. 
Jag, Rike, Sara och Johanna.

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR