Hemma från Paris!

God morgon (eller eftermiddag?)
Paris var riktigt, riktigt bra men jag är så glad att jag inte bor där - staden är för stor. Nantes passar mig så mycket bättre. Men det var två roliga dagar där och OJ vad mycket vi hann med! Dock har jag blivit sjuk nu, i lördagsmorse vaknade jag med en aning ont i halsen, såklart har N smittat mig och eftersom jag åt antibiotika för en månad sedan så är mitt immunförsvar utslaget. Men lite ont i halsen överlevde jag. Men i söndagsmorse så blev det värre, jag var väldigt förkyld och hes. När vi kom fram i Nantes inatt så var jag nästan utan röst... Nu börjar det bli bättre, jag sov 12 timmar inatt. Nu har jag endast en förkylning.
Jag ska försöka ladda upp bilder och skriva, kommer dock bli en massa inlägg eftersom jag har cirka 500 bilder på minneskortet. Eller vi kan göra så här, vill ni se bilder från Paris? Kommentera då detta inlägg :D Självklart inte alla 500 bilder, men om ni vill se bilder - kommentera gärna!


litet smakprov...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du kan ju välja ut de bästa bilderna! :D

Svar: precis ;D
/Mikaela Åhlén

2012-12-03 @ 22:38:46
URL: http://backaintepaback.bloggsida.se
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR