To do:

Har en "att-göra-lista" på saker att göra under en månad, när jag är här i Sverige och innan flytten sparad på datorn. Tänkte att jag kan lägga upp den här också:

:: Köpa presenter till familjen, har en del tankar på vad jag ska köpa.
:: Köpa regnkläder och eventuellt ett par nya Hunters, att bo drygt en timme från Atlantkusten kräver sina kläder.
:: Köpa en till resväska
:: Köpa böcker på svenska.
:: Eventuellt göra en hälsoundersökning hos vårdcentralen, måste läsa på om det är obligatoriskt.
:: Ta sista gardasil-sprutan 
:: Eventuellt skriva ett "motivation letter" på franska, likaså det måste jag kolla upp om det är obligatoriskt. GÖR I FRANKRIKE
:: Köpa en ny dator 
:: Köpa en systemkamera. KÖPER I FRANKRIKE
:: Köpa en digital fotoram för att ha i mitt rum, fint med ha bilder från livet på Gotland.
:: Köpa karta och guidebok över Paris och en karta över Nantes. KÖPER I FRANKRIKE
:: Fixa ett nytt pass.
:: Köpa fodral, sånt man hade när man var liten, till DVD-skivorna att lägga mina filmer i. STRUNTAR I
:: Köpa en fransk grammatikbok.
:: Köpa en fransk ordbok 
:: Ringa SAS och kolla hur man gör om man ska ha två resväskor 
:: Ordna med CSN och studiemedel för franska kursen som jag ska läsa.

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR