Igår, lördag

Jag vaknade runt klockan tio, gick upp och släppte in katten och åt en enkel frukost. 11.45 mötte jag Rike vid Bretagne och vi gick till posten där jag hämtade ut mitt objektiv som pappa skickat! Vi gick sedan ned på stan, jag var nästintill feberfri så kände mig mycket bättre! Vi promenerade runt i centrum och kollade i en del butiker. Vi skiljdes åt vid Galleries Lafayette och jag handlade lite juice på Monoprix innan jag åkte hem.
Jag åt lunch hemma och tvättade. Skönt att passa på att ta tvätten när värdfamiljen är iväg. Jag åkte sedan till stan vid tre-tiden och mötte upp Sara vid Commerce. Vi gick runt i några butiker och tänkte sedan ta en fika. Men en normal svensk fika är nästintill omöjligt här i Baguetternas land... Så jag sa att vi kunde ta fikan hos mig istället! Hon åkte hem till sig och jag till mig för att mötas senare. Jag skypade med pappa i cirka 40 minuter innan Rike och Sara anlände runt 19.00. Visade Sara runt i huset lite eftersom det var första gången hon var här. Vi drack lite vin och pratade massor. Åt sedan middag, värmde på pizzan som jag gjort dagen innan och åt sedan glass till efterrätt. Vi pratade om allt möjligt och Sara åkte sedan hem runt 23.30 med spårvagnen och Rike stannade till klockan ett då hon cyklade hem. Riktigt trevlig kväll!!

Julbelysningen är uppe...

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR