Måndagslista

Vad har du på dig?
Min pyjamas, långärmad randig tröja och mjukisbyxor.

Hur mår du?
Jag mår bara bra!

Vad önskar du just nu?
Helg igen för då åker vi till Paris!!

Vad har du ätit idag?
Frukost - mörkt tyskt fullkornsbröd med smör och svensk ost.

Vad ska du göra imorgon?
Jobba; fritid innan jag ska hämta N vid 12 och lämna vid 13.30. Fritid tills 16.30 och sedan jobb till cirka 18.30, kvällen oklart.

Och till helgen?
PARIS!!

Vem saknar du?
Sverige. (dock bra saknad)

Senaste köp?
Hmmm...... Den svenska maten från Ikea?

Vad skrattade du senast åt?
Kommer inte ihåg, skrattar ofta.

Vad grät du senast åt?
Filmen "The Impossible" i onsdags.

Vad läser du just nu?
Ingenting... Ska börja på en ny bok!

Senast sedda film?
Trouble with the curve.

Vilken svordom använder du mest?
Eftersom jag inte pratat svenska ordentligt på över tre månader så svär jag inte längre. Gjorde inte så mycket i Sverige heller dock men "fan" kanske.

Vem var den senaste som ringde dig?
Rike.

Senast 3 inkomna sms?
Franska mobilen:
1. Oh no, i'm so sorry! I understand that totally. You texted from a different number, i hope you get the text on this number. Call me when you're on the way! xx - Från Rike
2. Den på hörnet, v nåt :p Där vi va med dansken, vinet du vet. ;) Komsi - Från Sara
3. På samma bar som förut! Vart ska ni?:) kom hit?:) Drag här asså... - Från Sara
 
Vad stod det i dina 3 senaste skickade sms?
Franska mobilen:
1. Vilken bar är ni på? - Till Sara
2. Vi sitter utanför lägenheten med hemmafesten! Ni? - Till Sara
3. Omg! That's so crazy! I'm home since 10 minutes ago, took the bus. Okey sure, ttyl. xx - Till Rike
 
Vilken är din favoritfrukt?
Just nu, clementiner och apelsiner.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Haha ingen trooooor jag.

Vad är du rädd för?
Mörker och ormar.

Blir du lätt svartsjuk?
Nja det tror jag inte.

Din favoritkaraktär ur en serie?
Meredith Grey i Grey's Anatomy.

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Bea!
 
Vilket språk hade du velat lära dig?
Lär mig franska just nu - sen siktar jag på spanska.

Vart vill du åka just nu?
Hem till Sverige, trivs superbra här men vill bara komma hem för en stund och pausa.

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR