Saker att fundera på

Herregud vilket bekymmer jag fick helt plötsligt. Jag vet inte hur jag ska göra. Som vissa säkert vet så är jag ett stort fan (höhö) av Robbie Williams. Hans nya album är väldigt bra! Nu ska han göra en Europa turné nästa sommar och jag vet inte hur jag ska göra med tanke på:
1. Jag är i Nantes och har inget bestämt datum för när jag ska åka hem. (se nummer 2 varför)
2. Värdfamiljen ville när vi skrev kontraktet att jag skulle stanna tills skolan är slut vilket är runt 10 juli. Men jag sa att jag behöver åka hem tidigare så vi lämnade det öppet.
3. Jag behöver jobba under sommaren, mellan 1/7-15/8. Och jag börjar ganska sent, de flesta börjar runt 20/6.
4. Så jag vet inte hur mycket jag kan ta ledigt under sommarjobbet eller när jag är hemma i Sverige igen.
5. Jag vet inte vad jag gör nästa höst så vet inte hur mycket jag kan planera.

Biljetterna släpps NU PÅ TORSDAG så det gäller att fatta snabba beslut. Datumen och städerna kommer här:

"THE DATES"
19 Jun 2013 / Etihad Stadium, Manchester / UK
21 Jun 2013 / Etihad Stadium, Manchester / UK
25 Jun 2013 / Hampden Park, Glasgow / UK
29 Jun 2013 / Wembley Stadium, London / UK
30 Jun 2013 / Wembley Stadium, London / UK
10 Jul 2013 / Veltins-Arena, Gelsenkirchen / DE
13 Jul 2013 / Amsterdam Arena, Amsterdam / NL
17 Jul 2013 / Krieau, Vienna / AT
10 Jul 2013 / Ullevi, Gothenburg / SE
22 Jul 2013 / Parken, Copenhagen / DK
17 Jul 2013 / AWD-Arena, Hannover / DE
31 Jul 2013 / Stadio San Siro, Milan / IT
03 Aug 2013 / Koning Boudewijnstadion, Brussels / BE
07 Aug 2013 / Olympiastadion, Munich / DE
11 Aug 2013 / Mercedes-Benz Arena, Stuttgart / DE
16 Aug 2013 / Stadion Letzigrund, Zurich / CH
20 Aug 2013 / Tallinn Song Festival Grounds, Tallinn / EE

Lättast är väl att åka till Göteborg och åka dit en dag innan och hem dagen efter men grejen som är rolig är att köa! Var på konserten i Köpenhamn 2011 och vi var där i fem dagar totalt. Var så himla kul. Skulle vara kul att åka utomlands igen och se konserten. Alltså hjälp, vet inte hur jag ska göra :(


Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR