Andra oktober

Jag åkte till Île de Versailles i eftermiddags, köpte enkel picknick på Carrefour bestående av plommon, coca cola light, ost och kex. Jag tog spårvagnen till Bretagne och bytte sedan och hoppade av vid Île de Versailles. Så himla mysig plats och jag satt på en brygga och läste Alex Schulmans bok. Jag tog spårvagnen till Universitetet, bytte till en buss och åkte ett tag innan jag tog en tio minuters promenad hem. Jag hämtade N och vi var hemma en kort stund innan vi gick till parken. Eller ja, han cyklade och jag sprang efter. Ordentligt joggingpass haha! Vi var där och det var verkligen jätteroligt. Vi pratar hela tiden, om allt möjligt. Så roligt att han har stort ordförråd så att man kan konversera. Runt klockan sex så cyklade vi hemåt och han tog sitt bad. 19.15 kom mamman hem och vi åt middag. Jag skulle egentligen ha träffat Rike och Johanna men vi ställde in det. Istället såg jag lite på TV här hemma och har nu precis avslutat en timmes skype med fina Bea.

"Picknick".
Längs hela Erdre-floden ligger massor av båtar varav stor del husbåtar.
Île de Versailles i mitten av floden.
Här satt jag och läste och tittade ut över denna utsikt. Hur fint?!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hejsan!

Mitt namn är Cornelia och jag håller just nu på med ett projektarbete om att vara au-pair. Jag försöker "intervjua" ett antal au-pairer via mail för att göra en liten undersökning och undrar om du vill delta? Du finner min mail i kollumnen ovanför, kontakta mig via den så fort du är redo att delta!

Ha en bra dag!!

Svar: Sänder dig ett mejl!
/Mikaela Åhlén

2012-10-03 @ 12:55:59
Postat av: Sara

Jätte fin foton!

Svar: thank u!!:)
/Mikaela Åhlén

2012-10-06 @ 11:19:20
URL: http://sarajosefin.blogg.se
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR