Raining cats and dogs

Helt galet vad det har regnat idag. Som floder på gatorna! Jag hämtade N i skolan och vi stannade hemma. Allt gick bra innan han skulle ta badet. Jag försökte i en halv timme att få honom att göra det men han ville inte, verkligen inte. Jag försökte med allt jag kunde komma på och till slut badade han och sa "pardon mikaela, tu es très gentille."
Mamman kom hem runt sju-tiden, pappan senare och vi åt middag. Försökte ringa min farfar och gratta honom på födelsedagen men han sov redan då. Efter middagen såg jag Madagascar 2 med värdfamiljen, på engelska, ett mirakel här i Frankrike! Nu har jag sett Svenska Hollywoodfruar och ska strax sova, imorgon är det onsdag - jobbigaste dagen för au pairer i Frankrike...

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR