Saturday night

Igår tog jag spårvagnen runt klockan tio och mötte Johanna (Tyskland) vid Commerce. Vi gick till den irländska puben och väntade sedan på Sara och Simon (hennes pojkvän som är är här på besök) där. Vi gick sedan till en bar och hängde där i några timmar. Runt klockan halv ett sa vi hej då och jag och Johanna gick för att möta upp Rike, hon hade nämligen varit barnvakt till halv ett. Nu hade det börjat ösregna igen så vi tog skydd vid busshållplatsen. Johannas buss kom vid halv två och vi sa hej då. Då gick jag och Rike och letade efter något ställe men hittade inget, de flesta stängde oväntat nog klockan två så det kändes ovärt att bara vara där i drygt tio minuter... Meningen var att vi skulle fira min födelsedag i förskott men vädret var så deprimerande och så blev planerna så oklara...
Så vid klockan två tog jag spårvagnen hem och somnade runt tre tiden. Imorse vaknade jag klockan 10.20 men låg kvar i sängen i en timme innan jag åt frukost. Sen dess har jag småstädat mitt rum och väntar nu på att värdfamiljen ska lämna huset, sen ska jag också ut!

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR