Sverige gör ytterligare succé

Min värdmamma tog med de enligt mig misslyckade kanelbullarna till sitt jobb för någon dag sedan. Idag berättade hon att hennes kollegor hade älskat dem, tyckt att de var sååå goda. Hon hade då sagt att hennes svenska Au Pair hade varit så missnöjd med dem och de kunde inte förstå det. Men det är något som jag inte lyckades med, smaken är inte densamma tycker jag... Iallafall, kul att de gillade dem!

Och juste, när jag endå är inne på Sverige, igår på hemmafesten fick jag höra att jag inte ser så jättesvensk ut, mer finsk och östeuropeisk (polsk) ut???!! Alltså va? Jag har alltid haft väldigt blont hår och nu ser jag inte svensk ut? Hahahhaa. Men franskaläraren idag sa att jag och Sara såg typiskt svenska ut så det var väl bra :]

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR