Bisous.

När N säger: "Mikaela, elle est vraiment gentile!" = Mikaela, hon är verkligen snäll! så blir jag verkligen glad. Det känns så bra eftersom allt är mycket enklare om värdbarnet gillar en!
Som idag, när vi skulle till doktorn, då vill han jättegärna att jag skulle följa med. Jag ba.................................. Och så pratar han ofta om vad han målat i skolan och han nämner mig så ofta nu för tiden; jag målade vårt hus, mammas och pappas rum, mitt rum och Mikaelas rum. 
Sen sätter han sig i knät när vi läser sagor, det är sjukt vad mycket bättre det går nu än i början! Men det förstår man ju men ändå :] Det är så roligt när det går bra!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh, gud vad roligt, blir glad när jag läser sådant!

Svar: ja lika roligt att höra också!:D
/Mikaela Åhlén

2012-09-16 @ 19:31:22
URL: http://backaintepaback.bloggsida.se
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR