Come Undone

Upptäckte imorse att den 5 november släpper Robbie Williams ett nytt solo-album. Ja jag grät när jag såg det. Kan man bli ett större fan?
Iallafall, imorgon börjar N skolan. Äntligen rutiner så från och med imorgon hämtar jag honom vid lunch och lämnar honom en och en halv timme senare. Halv fem hämtar jag honom igen och är med honom tills halv sju. Det ska nog bli bra! Men onsdagar är ingen skola i Frankrike och på torsdag är det stängd dag så då ska jag vara med honom också. Men fredag är det skola och sen är det skola hela nästa vecka fram till höstlovet!
På fredag har jag också mitt prov för att se vilken nivå jag är på till franska kursen och på måndag är första lektionen. Imorgon SKA jag ut och springa/powerwalka/röra på mig ordentligt, kommer rulla av planet i vinter annars...

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR