Lördag

Vaknade runt halv elva och åt frukost. Fixade mig i ordning och klockan tolv mötte jag Margaret (England), Anna-Lisa (Brasilien) och Jullian (Scottland) utanför Fnac. Vi väntade på de andra ett tag men de kom inte så vi gick till ett crêperie. Vi åt lunch där och sedan kom även Julia (Usa) och Rike (Tyskland). Vi gick till Place Bouffay där vi möte Helena (Tjeckien) och vi var med i ett spel tror jag det var. Det kom även en fransos som hade sin svensexa så vi skojade till det lite. 
Det var varmt idag, runt 27 grader och sol. Vi promenerade bort till slottet och kollade lite där, till Lieu Unique och kollade lite där och sedan spårvagnen till île de Nantes och kollade på elefanten. Jag och Rike gick sedan på stan lite medan de andra åkte till tivolit. Vi möttes upp på en bar och drack goda mojitos. Jag tog spårvagnen hem och handlade lite på Carrefour (mataffären) innan jag promenerade hemåt.
Ikväll ska vi ut, sitter just nu och kollar på damfotboll, Frankrike - Irland. Efter 11 minuter leder Frankrike med 2-0! Kul match... Allez les bleus!
Ska bli roligt att se hur det är att klubba i Nantes! Bilder kommer imorgon!

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR