Onsdag

Här i Frankrike är det ingen skola på onsdagar så jag har varit med N hela dagen. Min värdmamma var snäll och gav oss båda sovmorgon så jag vaknade runt nio och väckte N runt halv tio fast det tog ett tag innan vi åt frukost. Vi sjöng, lekte och läste efter han hade klätt på sig och borstat tänderna (vilket går perfekt nu för tiden, inga problem!). Jag gjorde ordning lite plockmat till lunch och jag åt lite sill. Jag har aldrig gillat det hemma i Sverige men här är det jättegott! IKEA:s dill sill in my heart. 
Han lekte med bilar igen efter lunchen och jag diskade innan han sov sin siesta. Dock tog det ett tag eftersom han var inte särskilt trött. Jag såg lite SATC under tiden och efter siestan tog vi spårvagnen till Commerce, bytte där och åkte till Machines des Îles och stora elefanten. Meningen var att han skulle åka karusellen men såklart var det stängt till på lördag... Vi spelade lite basket och lekte på lekplatsen innan vi tog spårvagnen hem där det blev bad innan mamman kom hem. Vi åt pizza till middag och efter det gick jag ut och powerwalkade/sprang i 45minuter.

Nu sitter jag här, ser lite SATC och läser lite bloggar och ska snart sova. Juste det var 30 grader och sol idag, så underbart.
Spårvagnsstationen Gare Maritime tror jag.
Ja elefanten igen.
"Pas de zoo sur le réseau". Typ, inget zoo på spårvagnen haha.

De fina Coca Coca burkarna. hihihihihih

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR