Q/A

Jag fick en fråga igår här i bloggen som jag svarar på i ett inlägg, kanske fler funderar över detta?

Är det inte tråkigt när det blir lite "enformigt"? Typ kliva upp, hämta från skolan, åka till stan/gå till parken, bada, middag...

Jag förstår precis vad du menar! Under veckorna är det ungefär samma saker som görs. Men jag har även fritid, minst tre timmar per dag och efter klockan 18.30 är jag ledig. Om man jämför med många andra jobb så är de också ganska enformiga? Ungefär samma saker varje dag? Jag gillar det här, jag tycker om rutiner. Att jag vet vad som händer, kontrollfreak kan man också kalla mig.
Helgerna är alltid lediga så då får jag fritid. Men som du skriver, enformigt, jo visst. Det är ungefär samma saker men varje dag är det nya saker som N gör, vi försöker variera det lite med olika parker och göra olika saker. Och det här är mitt jobb. Jag vet inte riktigt hur jag ska svara, det blir ett litet flummigt svar. Det är alltid saker som händer, saker som inträffar så det känns aldrig som om det är samma saker som sker. Jag har hittills aldrig kännt som om jag gör samma sak varje dag, det har jag aldrig tänkt på. 
Jag kan säkert fördjupa mitt svar ytterligare, om någon undrar något mer om detta eller något annat, tveka inte att fråga. Jag svarar jättegärna så gott jag kan!

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR