Tisdag

Vaknade klockan nio imorse och åt en fransk frukost i sängen och såg lite av "The last song". Runt halv elva fixade jag mig och tog spårvagnen till stationen Longchamp i de norra delarna av Nantes. Hade sett att det fanns en "post-affär" (kommer inte på namnet) där så jag åkte dit för att köpa frimärken. Det blev 12 frimärken köpta för 9€. Typ 85kr men hoppas de räcker för ett tag nu!
Köpte en pain au chocolat, letar efter Nantes bästa, och den här var ganska bra. De ska vara gjorda av smör, inte olja. Och chokladen ska hunnit smälta, den här var fortfarande i bit. Men god!
Jag tog spårvagnen tillbaka och hämtade N vid skolan. Vi gick hem och åt lunch, eller ja jag åt bara lite ångkokta morötter. Vi gick tillbaka till skolan och när jag kom hem tog jag hand om tvättmaskinen jag startat på morgonen. Tror jag tvättat tre maskiner idag, så kul när tvätten är klar, då spelas musik!

Jag hämtade sedan N vid halv fem och vi gick till parken där han hittade några kompisar att spela fotboll med. Vi var där ett bra tag innan vi promenerade hem. Hemma badades han och för första gången på 13 dagar grät han med mig. Men det gick ändå helt okej!
Nu har vi precis ätit middag, pizza, och jag ska stramt skypa med två kompisar, Bea och Clara!

Har tyvärr inga bilder från idag...


Kommentarer
Postat av: isabella

je comprend rien :D mais j'aime bien les photos !
tu va bien a nantes?

Svar: hahaha! tu peux traduire en google translate ;) ah oui merci! oui j'aime nantes vraiment beaucoup et j'ai pas eu mal du pays depuis beg-meil, c'est très très bien! je me plais! et toi, tout est bon à la ciotat? ca va avec toi?:D
/Mikaela Åhlén

2012-09-11 @ 21:48:18
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR