Fredagen den 29 mars 2013

Jag vaknade vid 7.50, skulle lämna N i skolan. Det var precis som vanligt och gick bra. Jag kom hem sedan, åt frukost, duschade och fixade mig i ordning och vid 10.45 åkte jag till centrum. Jag lämnade tillbaka en beige jacka med skinnärmar från H&M, köpte Coca Cola Light flaskor med Marc Jacobs på Monoprix och letade påskkort men hittade verkligen inga. Jag åkte hem vid 11.15 och hämtade N vid 11.55. Vi åt ravioli till lunch och jag lämnade honom vid 13.25 i skolan och åkte direkt till centrum. Jag mötte Rike på H&M då det regnade en del och vi kollade lite där innan vi gick till Delight Café för 2 timmars prat.
Vi kollade i några butiker sedan för påskkort med de verkar inte skicka det här! Jag åkte hem vid 16-tiden och hämtade N i skolan 16.25. Vi åt mellanmål hemma, jag packade i ordning min väska och pappan ringde sedan och sa att han skulle vara hemma om 10 minuter. Vi gick tillsammans med hunden och N till spårvagnen vid 17.30, mötte mamman vid ändhållplatsen och åkte med bilen mot Bretagne och kusten. Vi stannade i grannbyn till "vår" by och åt på ett creperie. Blev en complete (ost, skinka och ägg) och en chokladcrepe. Vi var framme runt 21.45, gjorde snabbt i ordning allt och sa sedan god natt.


Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR