Igår måndagen den 1 april 2013

Jag vaknade runt 10.15, åt frukost med värdfamiljen, duschade och fixade sedan mig i ordning. Precis som i Sverige är det röd dag här. Mamman åkte till leclerc och köpte lite från regionen här och jag, pappan, N och hunden gick på promenad (N cyklade) till hamnen. Det var fint väder men blåste sååå mycket! Vi kom tillbaka, jag plockade ihop mina saker på mitt rum och vi åt sedan lunch (kyckling i kokos-och ingefärssås med ris) vid 14.00. Vi plockade sedan ihop och städade lägenheten och dammsög för att kunna bege oss till Nantes sedan.
Vid 16.00 var vi klara så en kvart senare lämnade vi byn och åkte tillbaka mot Nantes. I bilen var mitt tidsfördriv under den XXX långa bilfärden att skriva i ordning 5 stycken blogginlägg.
Det var sedan en himla massa bilköer så det blev tre och en halv timme i bilen, en timme mer än vad det brukar ta... Men vi skrattade och pratade så det var inga problem! Vi var sedan framme i Nantes 19.30 och jag bar då in lite saker och sedan mina väskor på mitt rum innan jag skypade med mamma och pappa i 45 minuter. Därefter blev det middag och vi åt resterna från lunchen. Middagen var klar vid 21.30 och jag satt lite vid datorn innan jag somnade. Var så trött.

En av stränderna. Vågorna var så stora!Alltså palmer, så fina :]Hunden :]


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så underbara bilder ! längtar genast tillbaka till dig när jag ser dem...:)
kram mamma

2013-04-03 @ 22:08:29
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR