Je vais voyager!

Med en del problem på vägen så är nu min resa bestämd! NU på fredag 19/4 sticker jag till Paris, är där i tre dagar, drar till Bryssel i två dagar och sedan till bästa London i tre dagar innan jag åker hem till Nantes. Totalt blir det nio dagar borta! Jag är hemma igen på söndag 28/4! Kommer bli så himla kul! Och eftersom brist på kompisar som är lediga samtidigt så drar jag iväg själv! Första gången jag reser själv hihi. Men är säker på att det kommer bli kul och sedan ska jag hälsa på några jag känner.


Kommentarer
Postat av: Lina Carlsson

Kom att tänka på detta först nu... Du bor ju inte alls långt bort från Mont Saint Michel. Tips, tips, tips! Om du har tid innan du åker hem till Sverige är det absolut värt ett besök. Det bästa jag gjorde under min utbytesresa till Caen. Otroligt mysigt ställe!

Svar: Tack för tipset! Vi ska dock dit när vi åker hem i sommar med bil så jag ser fram emot det :D
/Mikaela Åhlén

2013-04-18 @ 23:26:39
URL: http://terranivium.blogg.se/
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR