Måndag den 15 april 2013

8 månader i Frankrike!

Jag vaknade runt 9.30, åt enkel frukost och städade sedan ordning på rummet. Rike kom vid 10.50 och vi kollade på lite youtube klipp, tågbiljetter och så. Vi åt ravioli till lunch innan vi skyndade oss till franskakursen. Jag gick med Sara till spårvagnen efter franskan var slut och vid 16.25 hämtade jag N i skolan. Han var trött så vi stannade hemma istället för att gå till parken.
Mamman kom hem runt 18.45 och vi åt torskfilé med squash till middag. Vi pratade en himla massa och jag berättade om mina planer för den första lovveckan. Hon nattade sedan N och åkte iväg för att hämta pappan i centrum. Jag var hemma då med N, inga problem alls då han låg i sin säng och sjöng. Jag skypade med Rike och hon berättade att hon inte är ledig samma veckan som mig så vi skulle inte kunna åka någonstans. När föräldrarna kom hem så skypade jag med mamma och pappa om mina nya planer för lovveckan. Jag somnade sedan runt midnatt.


Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR