Måndagen den 8 april 2013

Jag vaknade vid 8.50, morgonen var som alltid när jag lämnar N. Jag kom hem, åt frukost och fixade mig i ordning. Därefter tog jag det lugnt ett bra tag innan Sara och Rike kom hem till mig vid 11.45. Vi såg lite youtube klipp och började sedan göra lunch. Det blev "steak haché", stuvad spenat och pasta. Vi pratade en massa innan vi sprang till spårvagnen för att åka till franskakursen vid 13.40. Hade två timmar franska, bjöd på djungelvrål som inte var så uppskattade haha.
Jag hämtade sedan N, vi hade riktigt roligt under eftermiddagen. Han sa att jag var hans bästa kompis och hans storasyster. Söta N. Pappan ringde sedan vid 19.00 och sa att de var sena och skulle snart vara hemma. Senare åt vi middag; steak haché, pasta och stekta grönsaker. Under middagen berättade jag det jag läst på internet, på en tidningshemsida, att det som hände under lördagen var att en 2-årigt barn hade blivit påkörd av sin pappas bil... Det var så olyckligt att han dog...... Så hemskt! Och att det hände på "min" gata!
Jag gick upp till mig runt 21-tiden, skypade lite med familjen hemma och sedan med Bea i drygt en timme innan jag somnade runt 23.30-tiden.


Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR