Torsdag den 11 april 2013

Det är helt galet hur fort tiden går.

Jag vaknade vid 7.50, pappan hade åkt till Paris på morgonen så jag lämnade N i skolan, kom hem, åt frukost och sedan gick jag och la mig och sov i en och en halv timme. Var såååå trött. Jag duschade och fixade mig för att sedan hämta N i skolan. Han åt pasta och skinka till lunch innan jag lämnade honom för att ta spårvagnen till franskakursen. Jag mötte Rike på spårvagnen och vi hade sedan två timmar franska innan vi gick lite tidigare.
Vid 16.25 hämtade jag N, vi lekte en massa hemma och vid 17.00 kom pappan hem. Han jobbade dock upp så N och jag var kvar nere. N duschade sedan och vid 18.20 tog pappan över, jag var dock kvar i vardagsrummet med dem.
Mamman kom sedan hem vid 19.00. Hon berättade att pojken som blev påkörd på vår gata var grannens barnbarn, så hemskt...!! Vi åt sedan middag, kyckling med ris. Jag gick upp till mig vid 21-tiden, ringde farmor och sedan mamma men det var så dålig mottagning. Därefter skypade jag med Rike i 45 minuter och jag ska snart sova. Fredag imorgon!

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR