Torsdag den 18 april 2013

Jag vaknade straxt innan 9, åt frukost och ägnade sedan hela förmiddagen med att leta ställe att bo på i London och i Paris. I Bryssel skulle jag nämligen bo hos min pappas kusin. Jag letade mest på Couchsurfing. Vid 11.55 hämtade jag N, jag lagade en ost- och skinkomelett. N var verkligen trött, han grät en massa både innan och efter lunchen så det var en av de svårare luncherna. Jag lämnade honom sedan i skolan och åkte till franskakursen. Där mötte jag bland annat Sara, Rike var hemma då barnen var sjuka.
Jag tog spårvagnen med Joyce och Sara och sa ett ordentligt hej då till Sara då vi inte skulle ses på 3,5 vecka. Vid 16.25 hämtade jag N, vi var hemma då han fortfarande var trött och ledsen. Föräldrarna kom hem runt 18.50 och jag berättade för dem hur N hade varit. Till middag åt vi kokta morötter och torskfilé. Vi pratade en massa om min resa och så. Jag skypade sedan med mamma, om resan. Och sedan bokade jag flygbiljetterna för augusti, Stockholm till Berlin!! Runt midnatt började jag packa... Haha alltid i sista sekunden. Jag fick också boende i Paris fixat, jag skulle bo hos en kompis som delar en lägenhet 10 minuter från Champs Elysees. Jag somnade runt 01-tiden.


Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR