Fredag den 8 februari 2013

Jag vaknade vid åtta igen, gick upp och fixade mig snabbt. Gick sedan ned och föräldrarna åkte då N redan var vaken. Det blev frukost, påklädning med små problem och tandborstning. Vi åkte till Mediateket vid 10.30-tiden och kom dit men det visade sig vara stängt så där gick den planen att åka dit... Vid Commerce igen så "råkade" vi stöta in i Rike, jag hade sagt att vi skulle dit så hon tänkte möta oss. N kände igen henne, jag frågade honom "vem är det där?" och han svarade Rike direkt, så roligt då han bara har träffat henne en gång. Han var dock väldigt blyg och vågade knappt säga något. Vi sa hej då och vi tog spårvagnen hem:
Jag förberedde lunchen hemma, det blev "steak haché"/som en biff ungefär med rösti till. N hade inte så mycket aptit, vi gick sedan upp till hans rum, jag läste och sjöng för honom och han somnade sedan. Han sov mellan 13.30-16.30. Jag såg på filmen Pitch Perfect då. När han vaknat så lekte vi tills pappan kom hem vid 18.00. Vi sa hej och han tog hunden till veterinären då N duschade. När han skulle gå ur duschen började han gråta för han ville att mamman skulle komma hem. Hon kom hem vid 18.20 när han hade klätt på sig pyjamasen. Jag gjorde min franskaläxa och skillnaden när man använder qui och que är jättesvårt... Mamman försökte förklara en del.
N berättade för mamman att han hade träffat Rike, söt. När pappan kom hem med valpen så åt vi middag, någon grattäng med pumpa och kyckling från Picard. Mamman åkte till Leclerc för att hämta veckans mathandel. Jag gick sedan upp till mig och vid 21.30 mötte jag Rike vid Commerce. Vi träffade Leemart (Irak), Camille (Nantes) och en tjej från Mexico där. Vi väntade på Daniella (Guatemala) sedan och därefter gick vi till en bar nära den vid Commerce. Där satt vi UTE och sedan kom Alex (Usa) och några till från Mexico. Det blev sedan rätt kallt så jag och Rike tog en buss hem vid 23.30. Jag gick 5-minuter hem och somnade runt 00.30

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR