Igår fredag

Jag vaknade vid 9-tiden och låg kvar i sängen, läste bloggar, Aftonbladet m.m på mobilen tills jag åt frukost vid tio. Jag tvättade även en maskin med tvätt och duschade och fixade mig. Vid 11.55 hämtade jag N och han åt fläskkött och potatis, jag var inte hungrig. Jag lämnade honom och gick direkt till spårvagnen. Det regnade så mycket! Jag åkte spårvagnen till Bretagne och mötte Rike på juicebaren där vi satt och pratade tills klockan var 15.15. Vi gick då till posten och frågade hur mycket det skulle kosta att skicka ett paket på tio kilo till ett annat land. Runt 45€ kostade det att skicka 10 kg till Sverige...

Jag sa hej då till Rike och gick till Galleries Lafayette där jag bland annat hittade en fin Longchamp väska av den nya kollektionen samt ett Michael Kors iPhone fodral på rea men med brist på lön och endast 3 cent i plånboken så gick jag till spårvagnen. Jag var hemma runt 15.40 och det vräkte ned. Jag hämtade N i skolan och vi lekte hemma som vanligt. Hunden bet mig i handen och det började blöda men det var inte så farligt. Han duschade och vid 18.30 kom föräldrarna hem och jag hurrade för helg!
Vi pratade en hel del och åt sedan quiche till middag. Mamman åkte iväg för att hämta veckans mathandel på Leclerc och vi åt klart. Jag frågade sedan pappan hur vi gör med lönen och vi kom överens om att jag ska få den den 2a varje månad, annars har jag fått varje vecka. Jag gick upp till mig, bytte om, mötte sedan Rike vid Commerce och vi gick och letade efter en bar. Det slutade med att vi gick till en mittemot slottet, Live Bar och drack drink och Desperado. Vi gick sedan till Lieu Unique och sedan till tågstationen där vi tog spårvagnen ifrån till Commerce. Jag tog sedan bussen hem vid 23.30. Jag somnade runt 00.30


Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR