Igår tisdag - Comprendre, c'est pardoner

Jag vaknade sent igår också, hade alarm på 8.45 men vaknade vid 10... Jag duschade, fixade mig, åt frukost, såg Top Model Sverige och hämtade sedan N i skolan. Han åt pasta och varmkorv men jag skippade lunchen då jag just ätit frukost. Jag lämnade honom sedan i skolan, gick hem och diskade och hängde upp mina två maskiner med tvätt på tork som jag tvättat under förmiddagen. Jag tog sedan spårvagnen till stan, gick av vid Bretagne och promenerade runt lite i centrum inann jag gick till Monoprix då de hade 2 för 1 på en del så det blev lite nödvändiga, tråkiga saker. Jag tog sedan bussen hem, gick en promenad med valpen bort dit Rike brukar gå av när hon tar bussen hem från franskakursen då hon varit där. Jag väntade i en kvart men hon gick aldrig av så jag ringde. Då var hon vid min hållplats, hon hade fått fritid så hon åkte in till stan istället, haha typiskt, så jag gick hem med hunden.
Jag hämtade N i skolan, vi gick hem, lekte, läste, spelade fotboll och sedan duschade han. Pappan hade åkt till Paris på jobb men mamman kom hem vid 18.45. Hon var rätt stressad och vi åt sedan kokoskyckling med ris, gott! Vi pratade en himla massa, jag berättade om mina planer efter Frankrike, vill ni höra? Jag erbjöd mig sedan att gå ut med hunden på promenad och hon blev så glad då. Hon sa att mina föräldrar får låna bilen när de kommer hit på besök om en månad och att hon kunde hämta dem och så. Att prata går så enkelt nu på franska, det är så roligt!
Jag gick ut med hunden i 45 minuter vid 20.30, gick till Tour de Bretagne och vände. När jag kom hem så skypade jag med Bea i 45 minuter innan jag surfade runt på Internet och läste bloggar för att sedan somna vid 00.30

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh, skulle gärna vilja höra om dina planer efter Frankrike!

Svar: kommer i ett inlägg C:
/Mikaela Åhlén

2013-02-25 @ 21:17:08
URL: http://backaintepaback.bloggsida.se
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR