Igår tisdag - vivez pour aujourd'hui

Jag vaknade runt 8.20, hörde att N var nere med sin morfar så jag tog det lugnt, mornade (är det ens ett ord?) mig ett tag i sängen. Jag gick upp vid 9-tiden, sa hej då till mormodern som åkte till jobbet och åt frukost i lugn och ro. Jag gick sedan till N och morfadern som såg på barnfilm, N gick upp med mig, klädde på sig, borstade tänderna och så för att sedan gå ned igen. Förmiddagen gjorde vi inte så mycket, N var hungrig vid 12 så vi åt lunch, pasta med smörstekt torsk.
Ett tag senare så läste jag för N och han sov i två timmar, jag vilade på mitt rum och tog det lugnt. Jag väckte honom vid 16-tiden, vi gick ned till morfadern och jag och N lekte nere med hans bilar. Det blev sedan dags för N's bad och det gick som allt annat, utan problem! Vi gick sedan ned igen och åt middag med morfadern, åt soppor på rädisor som faktiskt var gott - gillar annars inte rädisor :] Jag gick upp för att natta N, tandborstning och så... Mormodern kom hem, sa god natt och sedan läste jag sagor för N och sa god natt. Vid 21.10 gick jag till mig och såg filmen "äta sova dö". Somnade runt 23.30

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Bra där! Mer frukt åt folket! :) haha

2013-02-27 @ 22:46:26
URL: http://chandis.blogg.se
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR