Igår torsdag - alla hjärtans dag

Jag vaknade vid 10.00, kände att jag mådde betydligt bättre än dagen innan, halsontet var nästan borta - bara förkylning kvar. Jag tog det lugnt hela morgonen, åt frukost och duschade samt fixade mig för att sedan hämta N i skolan. Han åt varmkorv och puré och jag åt torsk med puréen. Jag lämnade honom sedan i skolan och gick till franskakursen. När jag gått av spårvagnen så missade jag en skylt där det stod att fotgängare skulle gå på andra sidan då det var ombyggnad där. Det slutade med att de tutade med sina maskiner och skrek efter mig att byta sida. Vi hade franska i två timmar och jag åkte sedan med Rike och Sara hem. Det var så varmt ute, 15 grader och sol!

Jag hämtade N, han var väldigt hes. Vi lekte hemma under eftermiddagen och han duschade bra. Pappan kom hem vid 18.40, mamman vid 19.10. Vi åt citronmarinerad kyckling sedan med avokado och grönsaker. Jag gick upp till mig vid 20.30, såg sista avsnittet av Les Revenants och sedan "Maria och Mindy - best friends forever". Jag somnade sedan runt midnatt.


Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR