Igår, fredag

Dagen var som de andra dagarna den här veckan ungefär. Alarm på åtta, hunden fortsatte sova dock så jag gick upp vid nio. Frukost och N vaknade vid 9.45. Vi gick promenad med valpen sedan, förbi N's skola - tog 30 minuter totalt. Sedan lunch; köttbullar som mamman gjort med quinoa och russin. Gott!
N sov sin siesta och han vaknade vid 16.30 och vi var nere. Det gick betydligt bättre med hunden också! Mamman kom hem 17.45 och de gick promenad med valpen. Jag stannade hemma och tog det lugnt. Pappan kom hem, jag fick min veckolön, och vi åt middag senare. Spagetti bolognese. Åt en hemmagjord chokladkaka till efterrätt sedan som mamman gjort. Jag gick upp till mig sen, ringde farmor i 20 minuter på Skype och skypade sedan med Rike i en timme som kommit tillbaka till Nantes efter semester hemma i Berlin. Hade så mycket att prata om. Efter det såg jag den franska filmen "den första dagen av resten av ditt liv" och somnade runt 1.

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR