Igår måndag 28/1

Jag vaknade vid åtta, gick upp och sa sedan god morgon till mamman och N. Vi lämnade huset samtidigt och har lämnade N i skolan utan problem. Gick sedan hem, åt frukost och sedan halvsov jag till klockan var 11.30. Jag tog spårvagnen vid tolv, gick till juicebaren dit Rike sedan kom. Jag drack en juice med äpple, hallon och citron och åt grekisk yoghurt med stekta kaneläpplen. Vi satt där en och en halv timme, pratade och visade massor av youtube klipp.
Vi tog sedan spårvagnen till franskakursen, hade två timmar franska. Jag och Rike gick fem minuter tidigare och åkte spårvagnen hem. Sara var sjuk så hon var inte där idag... Jag hämtade N och vi spenderade eftermiddagen hemma som alltid. Mamman hade sagt att hon skulle komma hem sent så efter han duschat så värmde jag på middagen, potatis i ugn och fläskkött. Allt gick jättebra! Vid 20.30 var mamman ännu inte hemma så jag borstade tänderna på honom och började natta honom, läsa sagor och sjunga. Mamman ringde och sa att hon var på väg hem och vid ett tillfälle började han gråta då han ville att hon skulle komma hem, han slutade någon sekund senare då jag skojade till det med honom.
Vid 21.20 kom mamman äntligen hem. Hon tackade så hemskt mycket och jag gick då till mitt rum, skypade 20 minuter med mamma och pappa som bokade hotell till deras vistelse här. Runt 23.30 somnade jag.


Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR