Malmö till Gotland (hemma)

Vi åt en svensk frukostbuffé på hotellet och jag åt en grov smörgås med ägg och kaviar och ord kan inte beskriva hur gott det var! Vi lämnade sedan Malmö och åkte till Lund, jag ville kolla in staden lite snabbt eftersom jag har planer på att eventuellt plugga där nästa höst. 
Vi åkte sedan mot Jönköping och jag körde 20 mil också. Där tittade vi också lite snabbt på staden då jag likaså funderar på att plugga där. Vi stannade på A6 shoppingcentrum och shoppade lite innan vi åt lunch på IKEA.
Vi fortsatte med bil och det var superbra att lyssna på podcaster, jag tror vi lyssnade på 10 stycken från P3 Dokumentär. Mest jag och pappa eftersom min bror sov haha. Vi stannade till i Linköping och kollade på den staden också som eventuell studieort innan vi åkte till Stockholm där vi hämtade upp mammas väska där hon bott under två nätter och sedan åkte vi ut till farmor i Vaxholm.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fredagen tillbringades i Vaxholm och på lördagen den 29/6 så tog jag båten från Nynäshamn till Visby med bror. Jag träffade upp en av mina bästa kompisar i Visby och vi möttes återigen av regnet.... Jag gick med henne hem och två timmar senare åkte jag till mitt sommarjobb på Ica Maxi. Folk frågade hur det var att vara hemma igen och jag sa "jag kom med båten för två timmar sedan och jag har inte ens varit hemma." Jag jobbade 17-23 den dagen och sedan kom mamma och hämtade mig och jag somnade i min säng för första gången på exakt 6 månader.
Jag var äntligen hemma.

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR