Midwolda till Lübeck

Vi vaknade runt 8-tiden, åt frukost på vandrarhemmet innan vi checkade ut och körde från den lilla staden Midwolda. Så här såg alla hus i det samhället ut:
I Tyskland!
Och autobahn! Där man faktiskt inte får köra hur fort man vill, endast under vissa sträckor har jag lärt mig!
Sedan förbi Papenburg som är ett stort varv där de bygger stora kryssningsfartyg.
Vi åkte sedan till Hamburg där vi skulle luncha.
För mig och pappa blev det indiskt, för bror min blev det italienskt.Och så lite bilder från Hamburg!Rätt roligt att det hängde en norsk flagga på Hamburgs stadshus (tror jag det var).
Sedan körde vi mot Lübeck där vi stannade på Citti Supermarket och handlade lite tyska saker :-)Och så regnade det IGEN.
Sedan körde vi mot vårt hotell som vi skulle bo på, det här var utsikten från vårt rum:
Vi tog sedan en promenad till Lübecks centrum runt 20-tiden.
Moi.
I en tysk bokaffär :-)
Vi åt sedan middag på en asiatisk restaurant, pappa och jag delade och vi drack tysk öl.
Sedan promenerade vi hemåt i regnet och somnade därefter.

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR