Torsdag den 13e juni 2013

Bäst att sätta fart och skriva in den sista veckan, om jag orkade att blogga om varje dag i ett helt år så kan jag inte bara strunta i den sista veckan :-)

Jag vaknade klockan 9.00, dock somnade jag om och vaknade en timme senare. Jag samlade ihop några skräppåsar och gick till "slängstationen" vid kyrkan, 100 meter bort från huset. Hemma igen så fortsatte jag att tvätta, planen var att ha allt tvättat innan hemresan. Jag fortsatte att packa och det gick rätt så framåt.
Jag hämtade sedan N och vi åt ravioli till lunch. När jag sedan lämnat honom i skolan så åkte jag till Bretagne med spårvagnen, gick av där och gick till det skandinaviska caféet där jag lämnade säkert 25 tidningar. Hon (är halv dansk och halv fransk) blev jätteglad och jag gick sedan och mötte Rike. Vi gick till Fnac där jag framkallade ett foto på mig och N, det skulle nämligen bli en present från mig till honom. Därefter gick vi till Place Royale och satt och pratade där länge innan Rike tog bussen hem vid St Nicolas och jag gick till CASA där jag köpte en fotoram till N's present.
När jag kom hem så fixade jag i ordning mellanmålet till N och sedan hämtade jag honom i skolan. Vi gick direkt till parken där vi spelade fotboll i en dryg timma innan vi gick och han duschade och sedan påklädning till pyjamas. Pappan kom hem 19.00 och mamman 19.20 och jag berättade för dem om mitt betyg från franskakursen, att jag fått C1 på min franska. Vi åt rester från fiskgrattängen till middag som jag glömt att vi skulle ha ätit till lunchen. Jag gick sedan upp till mig, ringde mamma och sen mötte jag Rike vid Commerce vid 21.45. Vi funderade vart vi skulle gå och bestämde oss till slut för att gå till Tour de Bretagne. Alex, Leemart, Daniella och Joseph kom sedan dit och vi lyssnade på DJ's som spelade electronic där innan vi sa hej då och jag tog spårvagnen hem vid 00.00

@ Tour de Bretagne

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR