Dålig uppdatering, as usual

Här råder dålig uppdatering som alltid men det ska bli bättre. Jag har en del inlägg färdigskrivna på min mobil, ska bara orka lägga upp dem. Det är väldigt sorgligt nu, alla åker hem och snart åker 33,3% av vår trio hem; Sara. Så sorgligt verkligen. Jag vill bara lägga mig i sängen, dra täcket över huvudet och blunda för verkligheten. Men på ett sätt är det också bra att jag vaknar upp ur den här härliga drömmen som varat i snart 10 månader. Samtidigt är det sorgligt, så sorgligt att säga hej då till sina vänner - många vet man inte ens när eller ens om man kommer se dem igen.

ps. vi firade lite ikväll, då jag fick C1 nivå på min franskakurs. jag är C1 i franska, jag är så jäkla stolt. det är den nästhögsta nivån och delf-provet jag gjorde var b2, känns så bra. c1 är så bra verkligen, jag är stolt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

It's wonderful that you are getting thoughts from this article as
well as from our discussion made at this place.

2021-09-20 @ 11:42:00
URL: http://https://bumss.xyz/bitcoin/
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR