Fredag 7/6-13

Jag vaknade vid 7.50 och skulle lämna N i skolan då pappan skulle lämna hunden hos veterinären för kastrering. Den här gången var det som alltid också, dock lämnade jag ett papper till rektorn om att N ska äta i matsalen från det att jag åker till Sverige. Jag kom hem, åt frukost och började tvätta två tvättar samt blogga ikapp. Därefter hämtade jag N för att äta lunch; ravioli. Jag lämnade honom sedan, kom hem och duschade innan jag började packa. Det kändes så konstigt att packa, att packa ned allt och från rummet jag bott i 10 månader. Halva mitt skrivbord packades ned i en blå ikeapåse... Jag hämtade sedan N men vi gick inte till parken utan stannade hemma. Det pekade nämligen och regnade.
Däremot stannade vi hemma och bakade, det fick bli havreflarn! Jan tyckte verkligen att det var jättesroligt. Mamman kom hem 17.40 och jag gick efter en stund till mig. Pappan kom sedan hem och vi åt sedan ris med kokoskyckling till middag.

Resten av kvällen ägnades åt Facebook, bloggen, packning samt att jag såg filmen Hangover 3.

Det var verkligen en mörk himmel när N och jag gick hem på eftermiddagen.
Det som jag började att packa...Havreflarn.


Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR