Instagram #4

1. 2. 3. 4. 5.
6. 7, 8. 9. 10.
11. 12. 13. 14. 15.
16. 17. 18. 19.

1. Gick till elefanten när Clara och Måns var på besök i Nantes. 2. Fika på Delight Café med Clara & Måns.. 3. Jag och Clara uppe i Tour de Bretagne. 4. Fruktsallad hos mig med Rike. 5. Utgång.
6. Vi gick och så "The great Gatsby". 7. Franska jordgubbar. 8. Ben & Jerry var på besök i Nantes och gav gratis glass. 9. Jag gick och såg en fotbollsmatch Nantes-Sedan med värdpappan.. 10. Vi såg Eurovision Song Contest här.
11. Min hemresa närmade sig, 30 dagar. 12. TGIF! 13. Saras och min svenskanivå sänktes så mycket under tiden här.... 14. Min bästa vän veckan innan DELF-provet. 15. Min tshirt som alla kompisar fick skriva på.
16. Jag, Sara och Rike tog foton på Lieu Unique med randiga tröjor, en baguette och en gammal glöggflaska (den skulle föreställa en vinflaska) och låtsades vara fransoser. 17. Skrev också på mina Converse hihi. 18. Dagen innan Sara åkte hem :'(  19. Ett år sedan studenten, jag och Clara på bilden.

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR