Lördag 1/6-13

Jag vaknade vid 10-tiden och familjen var inte hemma, ett tag senare gick jag upp och åt frukost. De kom sedan hem runt 12.45 och vid 13.20 gick jag hemifrån efter att ha gjort mig i ordning och efter en dusch. Jag pratade en del med mamman innan jag gick för att möta Sara och Rike vid Motte-Rouge. Vi gick sedan till île de Versailles där Rachel skulle ha en avskedspicknick. Bland annat Rachel (England), Jack (Sverige), Mirna (Irak), Leemart (Irak), Alex (USA), Sofia (Mexico), Alfredo (Mexico), Carlos (Colombia), Alejandro (Costa Rica) och tre andra var där under picknicken. Det var väldigt trevligt!
Vid 17-tiden gick jag, Sara och Rike mot stan, till 50 Otages och sedan till centrum. Vi gick till slottet, till turismkontoret och sedan genom Bouffay för att fråga på en restaurant om vi behövde reservera ett bord för morgondagen. Vi sa hej då till Sara som åkte hem och sedan gick jag och Rike och köpte inför kvällen för att sedan åka hem. Jag var hemma vid 19-tiden, sa till pappan att vi skulle äta raclette och han skrattade och sa att man äter det på vintern... De åt sedan middag utan mig och jag tog det lugnt innan jag fixade mig i ordning och var i stan 21.05. Vi gick på restauranten "Pomme d'amour" och åt raclette, riktigt gott!
Vi gick sedan till parken Petit Hollande och meningen var först att vi skulle till Hangares à Bananes då det var öppningskvällen av en ny klubb där men det blev försent när vi mötte en del kompisar vid spårvagnen så vi gick till Au Vestaire och där var så många av våra kompisar som alltid. Vi hade alla tre likadana tshirtar; på min stod det "Loser", på Rikes "Freak" och på Saras "Nerd". Vi hade köpt dem i London och meningen var att alla kompisar skulle skriva på dem. I baren så frågade vi då om alla kunde skriva på ryggen och det gjorde dem. Det spårade sedan ut när Leemart skrev på min arm så vi alla skrev på allas armar, så himla himla kul. Dessutom skrev jag "yolo" på alla, så fult citat men så sant enligt Nantes. Min tshirt är verkligen så fin! Vi gick sedan till Le Petit Marais, hade till och med skrivet och målat i ansiktet. Dörrvakten kollade väldigt konstigt på mig och Jack eftersom vi var de första av våra kompisar att gå in, inte konstigt som vi såg ut. Vi hängde sedan där med alla och det var en av de roligaste kvällarna. Vid 2.00 sa vi sedan hej då till Rachel och Jack, de skulle åka på söndagen samt tisdagen, så det var sista gången vi sågs. Vi fortsatte och sedan gick vi när de stängde genom Bouffay, sa hej då till en del och åkte med bussen vid 4.00. Jag var hemma 4.30 efter en av de roligaste kvällarna, så kul!

En galen and som halft attackerade vår picknick.
Jag, Rike och Sara.En gruppbild, dock inte alla som var där. Alfredo, Alejandro, Carlos, Mirna, Jack, jag, Rike, Sara, Rachel, Sofia och Amparo.
Raclette!
Haha..............
Jag vågar knappt inte lägga upp den här bilden men whatever.Så här såg jag ut när jag kom hem och då ser man tack och lov inte mina armar, allt som är skrivet hahahahhahaha. De var helt täckta med text haha.

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR