Onsdag den 29 maj 2013

Jag vaknade först vid 7.00, somnade om och vaknade vid 8.00. N vaknade vid 9.30 och det var då dags för frukost för att sedan klä på sig och göra sig klar för att åka till sporten. Allt gick bra och vi åkte hemifrån vid 11.10. Jag lämnade honom där och gick en liten runda. Vi åkte sedan hem vid 12.45 och åt lunch; jag åt en omelett och N åt ris med lax. Han sov sedan sin siesta och jag städade mitt rum och gjorde någon övning på DELF-provet.
Vi lekte sedan hemma när han vaknat och pappan kom hem vid 19.10 och mamman 20 minuter senare. Till middag åt vi pizza med sallad. Jag skrev lite med mamma senare och gjorde mig klar för att sova tidigt. Jag somnade faktiskt vid 23.00 vilket är tidigt för mig. Kändes bra att ha en god natts sömn inför provet...

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR