Torsdag den 6 juni 2013

Sveriges nationaldag men inte kände det som det...

Jag vaknade vid 9.00, åt frukost och tog det lugnt och bloggade ikapp en del. Jag hämtade sedan N och han åt steak haché och pasta till lunch. Därefter lämnade jag honom och gick och tog spårvagnen till Commerce. Vi gick till Place Royale först och satt där, 29 grader varmt, innan vi gick och mötte Leemart vid Commerce - Sara skulle nämligen ge sin mobil till Rike och han hade den. Sedan gick vi till katedralen och köpte lite souvenirer samt till turismkontoret innan vi gick till slottet och satt i gräset där.
Vi gick sedan till Delight Café där jag köpte en frozen youghurt innan jag tog spårvagnen hem. Jag hämtade N i skolan och vi gick direkt till parken och lekte där innan vi gick hem och han duschade hemma. Mamman kom hem tidigt, vid 18.30 och jag skypade då med mamma. N kom upp och sa att middagen var klar och sa då hej till henne, så söt :] Vi åt sedan pizza ute i trädgården. Jag gick efter det upp till mig och pappan sa hej när han kom hem. Jag såg sedan klart filmen "In Bruges" innan jag somnade vid midnatt.


Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR