Fortsättningen på fredagen den 8 mars

Ja alltså till en början, min uppdatering är sämst men det vet jag om. Men jag har inte tiden! Haha sant. Det tar typ en kvart att skriva ett inlägg så det prioriteras lätt bort...

Iallafall, efter detta inlägg skrevs så vaknade N. Vi lekte en del, åt mellanmål och vid 17 såg vi Pippi Långstrump på franska i mitt rum. Jag passade på att plocka ihop lite på mitt rum samtidigt. Pappan ringde och frågade om vi var hemma fortfarande, han var sen från jobbet, jag förklarade att vädret var dåligt så vi stannade hemma. Han var hemma vid 18.15 och då hade N tagit sin dusch. Mamman kom också hem då och jag pratade en del med dem och gick sedan till mig och fixade mig i ordning. Jag åt inte middag med dem utan sa hej då och tog spårvagnen till Place de Cirque där jag träffade Rike. 19.40 började filmen vi skulle se på bion, 20 ans d'ecart. En fransk film som var väldigt bra faktiskt! Väldigt väldigt bra.
Efter filmen så gick vi till baren Au Vestaire för en öl och runt 23.00 tog jag spårvagnen hem. Jag kom hem och somnade runt midnatt.

Seriöst detta inlägg tog över en och en halv timme att skriva.................... Min bloggmotivation är på 0.


Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR