Igår tisdag 30 april 2013

Jag vaknade vid 8-tiden och hörde att N inte var vaken. Jag somnade om och vaknade vid 9.20 och tio minuter senare vaknade han. Vi gick ned och åt frukost och sedan blev det påklädning och tandborstning. Problemfritt som alltid. Vi lekte under förmiddagen för att sedan äta lunch; han åt pasta och skinka och jag gjorde en skink- och grönsakssås till min pasta.
N sov sedan i två timmar och då passade jag på att blogga och börja packa upp lite. När han vaknat var planen att gå till parken men det regnade så mycket så vi stannade hemma. Han duschade och allt gick bra. Pappan kom hem vid 18.45 och jag fick min månadslön, så skönt att ha något nu. Jag hade verkligen ingenting innan eftersom min plånbok med allt är stulen. När mamman kom hem runt 19.45 åt vi middag; pasta och lammkotletter. Vi pratade en himla massa, mamman och jag satt kvar i säkert 20 minuter och pratade. Att det är ett år sedan jag bokade min flygbiljett hit, att de nu letar efter en Au Pair som kan ta över efter mig och mina nya planer efter det här året. Ja ni läste rätt, jag har nya planer...
Jag gick upp till mig runt 21.15, kändes lite konstigt att det var Valborg i Sverige men att det inte betydde något i Frankrike. Så jag passade på att deklarera, på Valborg... Haha. En kompis från universitet frågade om jag ville ses hos en av deras kompisar men jag sa att jag behövde packa. Pappan hade nämligen ringt på lunchen och undrat om det var okej att jag åkte till Bretagne dagen efter med N. Så jag försökte packa inför det men det gick dåligt. Istället såg jag filmen "Så som i himmelen" och somnade runt 01.


Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR