Lördag den 25 maj 2013

Jag vaknade vid 11-tiden, värdfamiljen hade redan åkt (de skulle iväg på bröllop) vid 8-tiden så huset var tomt, så härligt. Jag stannade där tills 13-tiden innan jag gick upp och åt lunch (spagetti bolognese) haha. Rike kom över vid 14.45 tiden och sedan ringde pappa och berättade en väldigt tråkig nyhet som gjorde mig så himla ledsen... :( Sara kom runt 15.15-tiden och vi stannade i vardagsrummet hela eftermiddagen, pratade och bara tog det lugnt.
Vid 19-tiden gick Sara och jag till Carrefour Market och köpte lite saker till middagen. Vi gjorde en kokosgryta med kyckling och ris, så gott. Vi såg sedan fransk tv som är så dålig och Sara somnade vid tv vid 23.30. Vi bestämde oss också för att inte gå ut. Haha detta är rätt kul, det var första lördagen sedan 5 januari som vi frivilligt valde att stanna hemma, då man hade möjligheten att gå ut men inte gjorde det. Vi har varit ute varenda lördag sedan dess, jag har inte förutom 3-4 kanske då mina föräldrar var här, jag var i Brest och i Bretagne men annars varenda lördag. Men det är det som gör att man tycker detta är kul, vi har så roligt.
Vi somnade sedan runt 1-tiden, bara skönt att kunna göra vad man ville och när man ville då värdfamiljen inte var där.

Middagen.

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR