Onsdag den 22 maj 2013

Jag vaknade först vid 7.45 efter 4 timmars sömn, N skulle som sagt vara hemma då föräldrarna tyckte det var "onödigt" att han gick till skolan... Jag hörde då att N inte var vaken och låg kvar i sängen ett tag men hade fortfarande flera alarm på. Vid 9.30 vaknade N och ropade efter sin mamma. Vi gick ned och åt frukost, påklädning och tandborstning sedan och vi gick vid 11-tiden till spårvagnen för att åka till centrum. Där köpte vi en baguette och åkte till slottet där vi gav änderna bröd. Vi åkte sedan tillbaka till Commerce och tog bussen och gick sedan 5 minuter och sedan var det dags för lunch, det blev kokta morötter med steak haché.
N sov sedan i drygt två timmar och även jag med efter en dusch. Vi lekte sedan hemma och mamman kom hem vid 19.30 och vi åt ris med kokta ärtor och fiskpanetter. Vi pratade en hel del om allt möjligt innan pappan kom hem. Jag gick sedan upp till mig runt 21-tiden och skypade med familjen hemma i en timma innan jag somnade innan midnatt.

Vallgraven vid slottet.
Haha mina vänner, änderna.
Fina Nantes och slottet.

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR