Söndag den 12 maj 2013

Vi vaknade runt 11.30, fixade en stor brunch och åt massa gott. Runt 13.30 var vi klara så jag dammsög nedervåningen lite och skrev ett sms till mamman och önskade dem en bra tillbakaresa till Nantes. Vid 15.30-tiden tog vi spårvagnen till Commerce och gick till Île de Nantes där vi satt i solstolar vid den anlada sandstranden och lyssnade på musik. Runt 18-tiden gick vi tillbaka till Commerce och gick till Delight Café. Vi satt där i drygt två timmar tills vi gick hemåt, vi tog sällskap till île de Versailles där jag svängde av mot Saint-Félix och gick hem. Jag var hemma runt 20.15.
Värdfamiljen var också hemma, småkonstigt att de var där då jag hade haft huset själv så länge. Vi pratade en del och så innan jag gick upp till mig och skypade med familjen hemma i drygt en och en halv timme innan jag såg Revenge och somnade efter midnatt.

Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR