Tisdag den 21 maj

Jag passade på och tog en ordentlig sovmorgon, alarmet var istället på 9.30 men jag stängde av det och vaknade vid 11-tiden istället. Jag gick upp och åt frukost, tog det lugnt innan jag hämtade N vid 11.55. Han åt pasta och skinka till lunch då jag inte var hungrig. Jag lämnade honom sedan i skolan och eftermiddagen tillbringades med en del plugg, tvättade en tvätt samt bloggande. Tar sådan tid att skriva inlägg...
Iallafall, vid 16.25 hämtade jag N och vi lekte hemma. Han duschade och vid 19.00 kom pappan hem. Haha han kollade lite i min franskabok som är förberedande för DELF-provet nästa torsdag och han sa att det är väldigt svårt och det är på svår franska. Mamman kom hem när vi skulle äta och vi åt kokoskyckling med ris till middag. Jag gick sedan upp till mig, fixade mig och så och vid 21.45 var jag vid Commerce där jag träffade Sara och Rike.
Vi gick bort till Lieu Unique, satt där en timme utanför innan vi tog kort inne på LU. Vid 23.30-tiden gick vi till båten där det skulle vara konsert och spelning. Det var inte så bra som vi hoppats på men så himla många av våra vänner kom senare dit, sista gången vi träffade Allison bland annat. Jag gick sedan och tog cykeln vid 3.00 och cyklade sedan hem, fick lämna cykeln vid Carrefour Market och gick sedan hem därifrån. Jag somnade runt 3.40.


Kommentarer
» KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

« NAMN SPARA INFO?
« E-POST
« URL

» KOMMENTAR